پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

تا به حال اتفاقات زیادی در نقاط مختلف دنیا رخ داده است که طی آن انسان های زیادی جان خودشان را از دست داده اند. در برخی از این اتفاقات حتی آمار کشته ها بیش از چندین میلیون است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, ] [ 14:45 ] [ فرید محمودیان ]

همه انسان ها به نوعی اتفاقات بد را تجربه می کنند اما برخی از افراد در یکسری از مواقع خاص دچار اتفاق های عجیبی می شوند که به نظرشان بدشناسی بزرگی است. این افراد خود را بدشانس ترین مردم دنیا می دانند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, ] [ 12:27 ] [ فرید محمودیان ]

عجیب و ترسناک ترین مکان های مذهبی جهان +تصاویر ، www.irannaz.com

شاید شما هم بدانید که در برخی از مذاهب خاص مکانهای مذهبی بسیار ترسناک و عجیبی برای اجرای مناسک دینی ساخته شده اند. آثار هنری کلیسای ترسناک که از روی عمد اینگونه ساخته نشده، معلمان مدرسه یکشنبه بزرگسالان ترسناک، و طیف وسیعی از آداب و رسوم تدفین عجیب و غریب وجود دارد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 16:1 ] [ فرید محمودیان ]

۱۰۰ مدیر اجرایی برتر در این فهرست عملکرد بسیار خوبی داشتند. به طور متوسط آنها ۱،۳۸۵ درصد بازگشت سرمایه داشتند و ارزش بازار شرکت را ۴۰.۲ میلیارد دلار افزایش دادند. این مجله با معرفی ۱۰۰ مدیر عامل برتر جهان، نشان داد مدیران عامل شرکت های دیجیتالی، فناوری اطلاعات، رایانه و فناوری های پیشرفته بیش از سایر مدیران، قدرتمند بوده اند. 


ادامه مطلب
[ شنبه 16 دی 1391برچسب:, ] [ 19:36 ] [ فرید محمودیان ]

سایت about.com صد و نود و پنج کشور را در دنیا باز می شناسد. بعضی از وبسایت ها ادعا می کنند که 196 کشور وجود دارد، در حالیکه بعضی دیگر می گویند که کشورهای کمتری وجود دارد. ولی به نظر می رسد که اکثریت بر این باورند که در کل 195 کشور وجود دارد. سازمان ملل متحد 192 کشور را به عنوان عضو تأیید کرده است. از کل این کشورها در اینجا ده کشور معرفی شده اند که ممکن است تا بحال اسم آنها را نشنیده باشید.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, ] [ 14:58 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 525384
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1