پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

این زن ۴۷ ساله که زندگی عشقی شلوغی داشته است اولین وزیر دادگستری خانم در فرانسه است!   او یک فرزند نا مشروع دارد اما چون در زمان بچه دار شدن با ۸ مرد بصورت همزمان در ارتباط بوده است معلوم نیست پدر فرزند او چه کسی است!!!


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:44 ] [ فرید محمودیان ]

تنها دقایقی پس از انتشار خبر شکار یک پهپاد آمریکایی دیگر در منطقه خلیج فارس توسط ایران، تمام رسانه‌های بزرگ دنیا به بازتاب این خبر پرداختند.شکار دومین پهپاد آمریکایی خبر یک رسانه‌های دنیا شد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:37 ] [ فرید محمودیان ]

از حال رفتن عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در عزاداری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی

تصاویر از حال رفتن نماینده در عزاداری مجلس

تصاویر از حال رفتن نماینده در عزاداری مجلس

[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, ] [ 10:53 ] [ فرید محمودیان ]

usp1c21rv67oczjsz12 مشهورترین رسوایی های اخلاقی سیاستمداران جهان/ تصاویر

خبر استعفای ژنرال چهار ستاره ارتش آمریکا دیوید پترائوس از سمت ریاست سازمان سیا به دلیل فاش شدن ارتباط غیراخلاقی و خارج از ازدواج او با نویسنده متن زندگی نامه اش ، خانم پائولا برادول، دوباره پرونده ارتباط سیاستمداران مشهور با این ماجرا را مطرح کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, ] [ 15:32 ] [ فرید محمودیان ]

0u810btzjybe62jg9ic شکیرا خواننده اسپانیایی، ایرانی الاصل ازآب درآمد! +عکس

شکیرا (شکیلا دیبافر) بعد از سی سال به آغوش خانواده اش بازگشت!ا


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:41 ] [ فرید محمودیان ]

یکی از مسئولان سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که برای گرفتن اطلاعات مهم با برخی از شخصیت‌ های عربی ارتباط جنسی داشته است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 12:19 ] [ فرید محمودیان ]


به گزارش انتخاب به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با ارسال نامه ای به موارد مندرج در نامه اخیر رییس جمهور پاسخ داد.

متن کامل پاسخ رییس قوه قضاییه به شرح زیر است:

دکتر محمود احمدی نژاد

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

بعد از سلام، نامه مورخه 1/8/91 شما را همزمان با انتشار آن در رسانه‌ها ، دریافت نمودم . بسیار متأسّفم که در شرایط خاص کنونی و پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری دائر برضرورت حفظ آرامش و وحدت و توجه به مشکلات مردم ، شاهد چنین مکاتبات رسانه ای هستیم. از باب انجام وظیفه و تنویر افکار عمومی و دفاع از قانون اساسی و حقوق عامه و جلوگیری از انحرافات و قانون گریزی ها ناچار از توضیحات زیر می باشم و همانطور که در نامه محرمانه گفته ام: این سطور را می نگارم تا در ذاکره تاریخ بماند.

1 -
مدّت مدیدی است که در مقابل حملات غیرمنطقی و غیر قانونی و نسبت‌های خلاف واقع شما به قوه قضائیه و مسئولان آن، سکوت اختیار کرده‌ام . مبنای این سکوت رعایت مصالح نظام و تبعیّت از فرامین مقام معظم رهبری در عدم تقابل مسئولان و خصوصاً سران قواست . لذا پاسخ نامه اوّل را به صورت « خیلی محرمانه» ارسال داشتم تا این مصلحت اهم را رعایت کرده باشم . متأسفانه شما به بهانه « حقوق اساسی ملت » نامه دومتان را نیز رسانه‌ای کرده‌اید، که علاوه بر سخنان نادرست ، نسبت‌های ناروا و خلاف واقع بسیاری در آن مطرح کرده اید. سکوت بر این نسبت‌های خلاف واقع ممکن است پاره‌ای اذهان را ره زند که شاید واقع امر همین است که می‌گویید.


2 -
مبنای باطلی که تقریباً اکثر دعاوی شما بر آن استوار گشته، باید مورد مداقّه قرار گیرد و واضح گردد که چگونه نه فقط در مورد آن اشتباه کرده‌اید بلکه متعمدانه علی رغم همه تصریحات قانون اساسی و تفسیرهای روشن شورای محترم نگهبان برآن پای می‌فشرید و برای دیگران خط کشی‌های نادرستی ترسیم می نمایید و همه را متهم به تجاوز به حقوق خود می‌نمایید. حکایت شما حکایت سلطانی است که اموال و املاک مردم را غاصبانه تصرف کرده بود و به ملک خود منضّم ساخته بود و به همه می‌گفت چرا رعایت ملک سلطان نمی‌کنید !!


3 -
گفته‌اید « براساس اصل 113 قانون اساسی رئیس جمهوری مجری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است » . و قاعدتاً معتقدید معنای آن اجراء قانون اساسی در همة حیطه ها است .


آیا واقعاً با خود نیندیشیده‌اید که اگر این فهم از قانون اساسی درست باشد، پس معنای تفکیک قوا و استقلال آنها که در اصل پنجاه و هفتم قانون اساسی بر آن تنصیص شده است، چه خواهد بود.


برای تنویر خاطر حضرتعالی نصّ اصل پنجاه و هفتم قانون اساسی را می‌آورم:


«
قوای حاکم در جمهوری اسلامی ایران عبارتند از قوة مقنّنه ، قوة مجریه و قوة قضاییه که زیرنظر ولایت مطلقه امر و امامت امّت بر طبق اصول آیندة این قانون اعمال می‌گردد. این قوا مستقل از یکدیگرند. »

 
اگر بنا به فهم شما از اصل 113 ، رئیس جمهور مجری قانونی اساسی است و معنایش هم این است که همة نهادها و دستگاه‌ها و قوای مذکور در قانون اساسی مشمول این اجرا می‌گردند، بفرمایید معنای استقلال قوا از یکدیگر چیست ؟


علاوه بر نکته فوق ، نگاهی به صدر اصل یکصدو پنجاه و ششم بیندازید: « قوة قضاییه ، قوه‌ای است مستقل که ...» اگر بنا باشد «مجری» قانون اساسی در قوة قضاییه هم رئیس جمهور باشد ، این استقلال چه معنایی دارد؟!
 

4 -
در اصل یکصد و پنجاه و هفتم قانون اساسی آمده است :


«
به منظور انجام مسئولیّت های قوة قضاییه در کلیّه امور قضایی و اداری و اجرایی، مقام رهبری یک نفر مجتهد عادل و آگاه به امور قضایی و مدیر و مدبّر را برای مدّت پنج سال به عنوان رئیس قوّة قضاییه تعیین می‌نماید که عالی‌ترین مقام قوّة قضاییه است

نصّ این اصل که اجرای مسئولیت‌های قوة قضاییه را به عهده رئیس قوة قضاییه گذاشته است جایی برای «مجری» دیگری باقی نمی‌گذارد.


5 -
اینجانب به همراه اکثریت قریب به اتفاق اعضای محترم شورای نگهبان که مسئولیت تفسیر قانون اساسی را بعهده دارند و داستان آن خواهد آمد ، معتقدیم که تفسیر مسئولیت اجرا و تعمیم آن به همه قوا آنگونه که شما معتقدید ، خطا است.  با این وجود بفرمایید به چه منطقی اینجانب باید به فهم شما از قانون اساسی تمکین کنم ؟! صورت مسأله روشن است : رئیس دو قوه دو برداشت مختلف از قانون اساسی دارند: بنده حیطة « مسئولیت اجرا» را منحصر در قوه مجریه می‌دانم ( به قرینه همة آنچه آوردم) و شما آن را عام و شامل همه قوا و دستگاهها ( حسب ظاهر نامة ارسالی و پاره‌ای سخنان جسته و گریخته دیگر ) ، و فعلاً فارغ از صحت ادله و استدلالات ، به چه دلیل باید به نظریّه ای که آن را صددرصد خطا می‌دانم تمکین کنم و برای شما در امور اجرایی قوة قضاییه و یا نظارت بر آن حقی و شأنی قائل باشم؟!

6 -
اگر به هر دلیل بین رؤسای قوا و مسئولین در فهم قانون اساسی اختلافی روی داد ، به صراحت قانون اساسی ، مرجع رسمی تفسیر قانون اساسی که فصل الخطاب در این امور خواهد بود ، شورای محترم نگهبان است .

شورای محترم نگهبان در رأی تفسیری موّرخ 12/4/91 خود به روشنی آورده است که رئیس جمهور بر اساس اصل 113، حق نظارت بر اجرای قانون اساسی ندارد . اکنون بفرمایید چرا و به چه مجوّزی به خود حق می‌دهید در مقابل رأی تفسیری شورای نگهبان  تمکین ننمایید .

براساس اصل نود و هشتم قانون اساسی: « تفسیر قانون اساسی به عهدة شورای نگهبان است که با تصویب سه چهارم آنان انجام می‌شود
 
7 -
شما حتماً به نظریه تفسیری اخیر شورای نگهبان واقفید . تعجب در این است که چرا در مقابل قانون اساسی ایستاده‌اید و با فرافکنی علیه قوای دیگر از پذیرش آن شانه خالی می‌کنید. برای تذکّر مجدد به حضرتعالی و برای اطلاع عموم مردم شریف‌مان متن تفسیر شورای محترم نگهبان را در اینجا می‌آورم:


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ] [ 13:6 ] [ فرید محمودیان ]

 

رييس جمهور در نامه اي به آيت الله صادق لاريجاني با اشاره به اينکه در اصول قانون اساسي لزوم اجازه، موافقت و يا مصلحت انديشي قوه قضائيه در اجراي وظايف قانوني رييس جمهوري پيش بيني نشده است، تاکيد کرد: به استناد اصول متعدد قانون اساسي از جمله اصل 113 و سوگند شرعي اصل 121، مصمم به اجراي كامل قانون اساسي و اصلاح اساسي و ريشه اي امور كشور هستم و مطمئناً با سركشي از زندانها و برخي دادگاهها نحوه اجراي اصول قانون اساسي و رعايت حقوق اساسي ملت را مورد بررسي قرار داده و گزارش آن را به ملت بزرگ و مقام معظم رهبري تقديم خواهم كرد

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:, ] [ 12:33 ] [ فرید محمودیان ]

انتشار ویدئوی خود ارضایی یک عضو زن شورای شهری در اسپانیا در سطح وسیع، باعث فراخوانده شدن شهردار این شهر به دادگاه شد.


ادامه مطلب
[ شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ] [ 14:32 ] [ فرید محمودیان ]

عکس هایی از خانواده برخی از سیاستمداران دنیا

گوردون براون، نخست وزیر سابق انگلیس و خانواده اش ، فرزندان محمد خاتمی ، فرزندان احمدی نژاد ، ازدواج کبری فرزند عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر ایتالیا و فرزندانش. پسر بی نظیر بوتو. چلسی کلینتون، دختر خانواده کلینتون دیوید کامرون و خانواده اش در خیابان های لندن. آل مکتوم و خانواده اش. پسر حسنی مبارک رئس جمهوری مصر و ......


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ] [ 15:0 ] [ فرید محمودیان ]

www.iranfars.ir گروه ایران فارس

به ادامه مطلب مراجعه شود


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ] [ 14:27 ] [ فرید محمودیان ]

هنگامی که 15 ساله بود از طرف مدرسه برای تقدیم دسته گل و خوش آمد گویی به قذافی در بازدید او از این مدرسه انتخاب می شود. در روز بعد این دختر توسط نیروهای قذافی ربوده شده و پس از مدتی اقامت در باب العزیز محل استقرار قذافی و ضرب و شتم و تجاوز جنسی به یکی از محافظان دیکتاتور تبدیل می شود.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:48 ] [ فرید محمودیان ]

احمد شاه مسعود درست 2 روز قبل از حادثه 11سپتامبر ترور می شود زیرا او تنها کسی بود که بن لادن را کاملا می شناخت.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, ] [ 12:43 ] [ فرید محمودیان ]
به گزارش شیعه آنلاین، شیخ «عیسی بن صالح» مفتی سرشناس سعودی در جدید ترین فتوای خود اعلام کرد: جایز است افرادی که از ناتوانی جنسی رنج می برند، فیلم های غیراخلاقی مشاهده کنند، به شرط اینکه بازیگران آن مسلمان باشند!
از سوی دیگر شیخ «جاسم السعیدی» مفتی سرشناس وهابیون بحرین نیز در فتوایی نسبتا مشابه گفت: همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودم، اگر هدف بر طرف کردن کمبود بودجه و ناتوانی اقتصادی بحرین باشد، فروش مشروبات الکلی و تجارت جنسی به اندازه مورد نیاز، البته با اجازه ولی أمر، جایز است.

[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:51 ] [ فرید محمودیان ]

یک مؤسسه ارزیابی اقتصادی در اسرائیل بر آورد کرد که در صورت بروز جنگ بین رژیم صهیونیستی و ایران هزینه های آن برای اقتصادی تل آویو کمرشکن خواهد بود.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:27 ] [ فرید محمودیان ]

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی اعلام کرد: پس از ارسال نامه ای از سوی اوباما به ایران، نتانیاهو برای نخستین بار از راه حل دیپلماتیک درباره موضوع هسته ای ایران صحبت


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:21 ] [ فرید محمودیان ]

 هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا بر حق ایران برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته یی تاکید کرد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:16 ] [ فرید محمودیان ]


دفتر دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پاسخ به مطلب منتشر شده در شبکه «بی‌بی‌سی» به نقل از «مارتین نسیرکی»، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، بیانیه‌ای صادر کرد.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:10 ] [ فرید محمودیان ]

مجري شبکه بي بي سي فارسي با انتشار عکسي در فيس بوک که از يک واگن مترو شهر لندن از زنان محجبه گرفته تعجب و خشم خود را از رشد زنان محجبه سوال کرده است Has Islam taken over London?" آيا اسلام لندن را فتح کرده است؟‌" و نوشته است تنها زن بي‌حجاب آن واگن بوده!


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ 15:58 ] [ فرید محمودیان ]

معاون تشريفات ستاد برگزاري شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد گفت:كشورهاي عربي از عظمت ميزباني تهران شگفت‌زده شده بودند و رئيس هيئت لبناني در اين باره گفته بود اين عظمت قطعا نشأت گرفته از يك اراده ملي است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ 15:39 ] [ فرید محمودیان ]

یک روزنامه اسرائیلی مدعی شد آمریکا به تهران پیام داده به طرح اسرائیل برای حمله به ایران نمی پیوندد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:32 ] [ فرید محمودیان ]

یک نماینده مجلس یکی از بسیجیان اراکی را بخاطر رعایت قانون مورد ضرب و شتم قرار داد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ فرید محمودیان ]

به تصویر زیر دقت کنید.


 
1 -در صورتیکه حرکت نقطه متحرک را تعقیب کنید تنها یک رنگ را می بینید - بنفش!

2- حالا لحظاتی به علامت + که در وسط دایره قرار دارد خیره شوید . نقطه متحرک را پس از لحظاتی به رنگ سبز خواهید دید.

3- حالا زمان بیشتری را بر روی علامت + تمرکز کنید پس از لحظاتی نقاط بنفش آهسته آهسته ناپدید خواهد شد….


 به تصویر زیر دقت کنید.به نظرتان دایره ها ثابت هستند یا متحرک؟!

 


بله.به احتمال زیاد دایره ها در جلوی چمان شما در حال چرخیدن هستند در حالی که این خطای دید شماست و دایره ها ثابت اند!

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 15:48 ] [ فرید محمودیان ]

یک روزنامه انگلیسی از بروز جنجال در آمریکا و آغاز تحقیقات پلیس فدرال ایالات متحده ( اف.بی.آی) در خصوص بی اخلاقی اعضای کنگره در سرزمین های اشغالی خبر داد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:54 ] [ فرید محمودیان ]

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/05/23/13910523000097_PhotoL.jpg

در روزهای اخیر، به‌‌ همان میزان که اظهارات مقامات اسرائیلی درباره حمله احتمالی به ایران شدت یافته، مخالفت‌ها با آن نیز افزایش پیدا کرده است. این مخالفت‌ها که از مقامات امنیتی آغاز شد و به مقامات دولتی سابق رسید، اکنون در حال راه یافتن به سطح توده مردم است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:16 ] [ فرید محمودیان ]

«گزینه نظامی می تواند جلوی ضربه زدن به ایران را بگیرد و شانس پیروزی اسرائیل در این جنگ بسیار کم است، و این اقدام جهان اسلام را نیز علیه اسرائیل متحد خواهد کرد.»


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:42 ] [ فرید محمودیان ]

سه شخصیت سیاسی محافظه کار آمریکایی با انتشار یادداشتی در روزنامه وال استریت ژورنال خواستار اخراج ایران از سازمان ملل به دلیل نقض مستمر اصول منشور این سازمان(!) شدند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:20 ] [ فرید محمودیان ]

تحریم های بین المللی هیچ تاثیری بر رژیم ایران نگذاشته اند و اگر من در دولت اسرائیل بودم، حکومت آمریکا را از حملۀ احتمالی به ایران مطلع نمی ساختم


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:26 ] [ فرید محمودیان ]

آمریکا اعلام کرده که تحریم‌های جدیدی را علیه حزب‌الله و ایران، مهم‌ترین حامیان سوریه در منطقه به اجرا گذاشته است.


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:19 ] [ فرید محمودیان ]

ده تن از زیباترین چهره‌های سیاسی جهان با نظرسنجی و گزارش فاکس نیوز

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:35 ] [ فرید محمودیان ]


در روزهای اخیر خبرهای متعددی درباره حضور القاعده در سوریه منتشر شده در همین رابطه یک رسانه غربی با استناد به تصویری ویدئویی و در کنار هم قراردادن شواهد موجود، اسناد حضور این شبکه تروریستی در این کشور را روایت کرده است.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:5 ] [ فرید محمودیان ]

 

«الجزایر با هدف جلوگیری از اتحاد 'معمر قذافی' با القاعده غرب آفریقا، نقشی اساسی در قتل وی داشته است.»


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:3 ] [ فرید محمودیان ]


هاآرتص: «در حالی که به نظر می رسد نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به همراه وزیر دفاع خود، ایهود باراک، تصمیم خود را گرفته اند و برنامه حمله به ایران را چیده اند، بسیاری از اعضای بلند پایه ارتش اسرائیل معتقدند در حال حاضر ضرر حمله به ایران بیشتر از منافع آن است.»


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:58 ] [ فرید محمودیان ]


تحلیلگران آمریکایی و خاورمیانه ای می گویند، ایران به سرعت در حال دسترسی به توانمندی هایی به منظور هدف قرار دادن ناو های آمریکایی در خلیج فارس است و در عین در اختیار داشتن زرادخانه ای از موشک های ضد ناو، ناوگان زیردریایی ها و قایق های تندرو را توسعه داده است.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:35 ] [ فرید محمودیان ]

یورونیوز: «افزایش نگرانی‌ها نسبت به حمله نظامیان ارتش سوریه به مرزهای مشترک از جمله اسرائیل سبب شده تا مقامات این کشور نسبت به واردات تعداد زیادی ماسک‌های ضد گاز اقدام کرده و این ماسک‌ها را در بین شهروندان خود توزیع کنند.»


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:30 ] [ فرید محمودیان ]


روزنامه واشنگتن پست در گزارشي تأكيد كرد كه ايران توانايي نابود كردن ناوهاي جنگي آمريكا را دارد و استقرار نيروهاي دريايي اين كشور در خليج فارس عاقلانه نيست.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 8:46 ] [ فرید محمودیان ]

روز گذشته تلویزیون دولتی سوریه تصاویر تعدادی از اجساد تروریست ها را که در درگیری های دمشق کشته شدند را به نمایش گذاشت. در این تصاویر که همراه با مدارک شناسایی تروریست ها به نمایش در آمده بود مشخص می باشد که این اجساد متعلق به اتباع مصر و اردن می باشد که به منظور ترور و خرابکاری وارد سوریه شده اند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:57 ] [ فرید محمودیان ]


يك سرهنگ عربستاني فاش كرد بندربن سلطان رئيس جديد سازمان اطلاعات عربستان در ترور عماد مغنيه فرمانده ارشد نظامي حزب الله دست داشته است.



ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:12 ] [ فرید محمودیان ]


آیت‌الله مکارم با بیان اینکه من خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم، تاکید کرد: من بدون اینکه در این مسئله تحریم کنم، خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم. مردم هم می‌توانند با جمع و جور کردن اطراف کار در مقابله با گرانی سهیم باشند؛ البته دولت هم باید برای برطرف کردن گرانی‌ها کمر همت ببندد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:21 ] [ فرید محمودیان ]


گروههای مسلح ، "نبیل زغیب" مدیر برنامه موشکی سوریه و اعضای خانواده وی را ترور کردند .


ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:16 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 525458
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1